How can we help you?

Popular topics: shipping, return, payment

Bestil

Hvordan kan jeg lave mit eget personaliseret produkt?

Meget let! Designprocessen forenkles til 3 trin. Du kan bruge et billede, logo eller tekst i dit design.
1. Vælg dit produkt, 2. Upload dit billede, 3. Checkout. Hvis du stadig har brug for inspiration, kan du bruge en af vores designskabeloner. Ingen fortjener et kedeligt mobilcover!

Kan jeg bruge et billede med en gennemsigtig baggrund?

Ja, det kan man godt og vi anbefaler det faktisk.l Vores Customizer understøtter PNG billeder med transparente baggrunde.

Hvilke billedformater kan jeg bruge, og hvordan laver jeg et?

Følgende formater understøttes af vores Customizer: JPG, PNG og GIF (men åbenbart ikke de bevægende GIF's). Filer kan maksimalt fylde 6 MB. Jo højere opløsningen af billedet der uploades, desto bedre slutresultatet, og jo større bliver dit smil. Du kan oprette dit design ved hjælp af et program som Adobe Photoshop eller gratis værktøjer som Pixlr. Husk at gemme din fil i det tidligere nævnte format for at uploade dette billede til vores Customizer. Husk på, at vi vil opretholde en 3 mm sikkerhedsmargen tæt på kanterne og sikre, at ingen af dine billeder er afskåret.

Kan jeg bruge billeder fra internettet?

Ethvert billede kan bruges (JPG, PNG eller GIF). Vær opmærksom på, at billeder taget fra internettet og især sociale medier, såsom Facebook, ofte har en lav opløsning. Hvis du bruger billeder taget fra internettet, skal du kontrollere, at opløsningen er tilstrækkelig til det ønskede slutresultat. Sørg desuden for, at du ikke overtræder nogen ophavsret eller ejerskab, når du bruger billeder taget fra internettet. Er du ikke sikker på, om du overtræder regler om ophavsret og ejerskab? Spørg fotografen eller ejeren af billedet for at være på den sikre side.

Kan jeg bruge logoer?

Ethvert billede i det korrekte filformat (.jpg, .png eller .gif) kan bruges. Det er vigtigt at kontrollere copyright / ophavsrettighederne, når du uploader et logo. Logoet skal være dit, eller du skal have tilladelse af ejeren, til at bruge det. Er du ikke sikker på, om du ejer ophavsret / varemærket?

Hvad er krævet af min computer for at oprette et personaliseret produkt?

Vores Customizer understøtter følgende browsere: Internet Explorer 9 (IE9) eller nyere, Google Chrome, Firefox og Apple Safari. For at kunne bruge uploadfunktionen på mobile enheder, må generationen af iOS ikke være ældre end 6 til iPhone og iPad. Alle android software er kompatible.

Jeg modtager en fejlmeddelelse når jeg prøver at lave min ordre, hvorfor virker det ikke?

Hvis du har problemer med at gennemføre din ordre på grund af en fejl, eller du ikke kan uploade et billede og bestille dit produkt, bedes du venligst kontrollere følgende:

- Opfylder din browser kravene? Vores Customizer understøtter følgende browsere: Internet Explorer 9 (IE9) eller senere, Google Chrome, Firefox og Apple Safari. For at kunne bruge uploadfunktionen på mobile enheder, må generationen af iOS ikke være ældre end 6 til iPhone og iPad. Alle android software er kompatibel.

- JPG, PNG eller GIF - Er det billede, du prøver at uploade, i overensstemmelse med et af følgende filformater?

- Overskrider det billede, du prøver at uploade, den maksimalt tilladte størrelse på 6 MB? Hvis ja, bedes du venligst reducere størrelsen og prøve igen.

- Er din internetforbindelse stabil og har den en anstændig hastighed (5mbps +). Hvis du er i tvivl, prøv venligst at bevæge dig selv tættere på din router eller brug en direkte kabelforbindelse.

Kan jeg få det sendt til en alternativ leveringsadresse?

Ja, du vil få mulighed for at vælge en alternativ leveringsadresse under bestillingen.

Der er opstået en fejl med min ordre og min kurv er nu tom, kan i fixe det?

Hvis du ikke har gennemført din ordre på grund af for lang ventetid mellem designdelen og bestillingen, eller måske på grund af betalingsproblemer, kan du nemt finde din ordre i din konto. Du kan færdiggøre din ordre ved at klikke på "Bestil ordre" i din ordreoversigt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået fint igennem?

Tjek venligst din junk eller spam mappe. Hvis ordrebekræftelse ikke findes i en af disse mapper, og du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du venligst kontakte os.

Kan jeg annullere eller lave ændringer til min ordre?

Desværre er det ikke muligt. Så snart ordren er blevet bestilt, behandles den straks af produktionsafdelingen for at sikre en hurtig levering. Dette er en automatiseret proces, og robotterne kan ikke lide at blive afbrudt. Spøg til side, venligst dobbelttjek dit design, samt at du er tilfreds, før du bestiller.

Didn't find what you're looking for?

kontakt os
FAQs

Hvordan kan jeg lave mit eget personaliseret produkt?

Meget let! Designprocessen forenkles til 3 trin. Du kan bruge et billede, logo eller tekst i dit design.
1. Vælg dit produkt, 2. Upload dit billede, 3. Checkout. Hvis du stadig har brug for inspiration, kan du bruge en af vores designskabeloner. Ingen fortjener et kedeligt mobilcover!

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået fint igennem?

Tjek venligst din junk eller spam mappe. Hvis ordrebekræftelse ikke findes i en af disse mapper, og du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du venligst kontakte os.

Kan jeg annullere eller lave ændringer til min ordre?

Desværre er det ikke muligt. Så snart ordren er blevet bestilt, behandles den straks af produktionsafdelingen for at sikre en hurtig levering. Dette er en automatiseret proces, og robotterne kan ikke lide at blive afbrudt. Spøg til side, venligst dobbelttjek dit design, samt at du er tilfreds, før du bestiller.

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?


  • Normal levering (GLS): 2-3 arbejdsdage () 32,23 kr
  • Ekspresslevering (UPS): 2 arbejdsdage () 48,76 kr
  • Levering til depot (UPS): 2 arbejdsdage () 32,23 kr

Hvordan tracker jeg min ordre?

Du kan spore din ordre fra din kontoside, som er tilgængelig på vores hjemmeside. Der vil også blive sendt et trackingnummer til din e-mail når ordren er sendt afsted. Det kan tage op til et par timer før trackingnummeret bliver opdateret, så vent venligst lidt tid og prøve igen, inden du kontakter vores kundeservice.