How can we help you?

Popular topics: shipping, return, payment

Fragt

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?


  • Normal levering (GLS): 2-3 arbejdsdage () 32,23 kr
  • Ekspresslevering (UPS): 2 arbejdsdage () 48,76 kr
  • Levering til depot (UPS): 2 arbejdsdage () 32,23 kr

Vil min ordre passe ind i brevkassen?

I de fleste tilfælde skal du underskrive for din pakke. Sørg venligst for, at du, eller en anden kan være til rådighed til modtagelse af dine bestilte varer. Det er også muligt at benytte en alternativ leveringsadresse under bestillingen. Hvis en pakke returneres til os, opkræver vi et nyt afleveringsomkostninger for pakken, der skal sendes igen.

Hvordan tracker jeg min ordre?

Du kan spore din ordre fra din kontoside, som er tilgængelig på vores hjemmeside. Der vil også blive sendt et trackingnummer til din e-mail når ordren er sendt afsted. Det kan tage op til et par timer før trackingnummeret bliver opdateret, så vent venligst lidt tid og prøve igen, inden du kontakter vores kundeservice.

Helligdage

Under danske helligdage og højsæsoner håber vi, at du kan tillade lidt ekstra tid til ordrebehandling og levering. På helligdage bliver ordrer ikke behandlet af os vores fragtselskab. Ordrer, der blev placeret dagen før feriedagen og på selve dagen, vil blive sendt den første følgende arbejdsdag.

Skærtorsdag (Torsdagen før påskedag)
Langfredag (Fredagen før påskedag)
Påskedag (Første søndag efter første fuldmåne efter forårsjævndøgn)
Anden påskedag (Dagen efter påskedag)
Store bededag (Fredagen 3 uger og 5 dage efter påskedag)
Kristi himmelfartsdag (Torsdagen 5 uger og 4 dage efter påskedag)
Pinsedag (Søndagen 7 uger efter påskedag)
Anden pinsedag (Dagen efter pinsedag)
Juledag (25. december)
Anden juledag (26. december)

Didn't find what you're looking for?

kontakt os
FAQs

Hvordan kan jeg lave mit eget personaliseret produkt?

Meget let! Designprocessen forenkles til 3 trin. Du kan bruge et billede, logo eller tekst i dit design.
1. Vælg dit produkt, 2. Upload dit billede, 3. Checkout. Hvis du stadig har brug for inspiration, kan du bruge en af vores designskabeloner. Ingen fortjener et kedeligt mobilcover!

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået fint igennem?

Tjek venligst din junk eller spam mappe. Hvis ordrebekræftelse ikke findes i en af disse mapper, og du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du venligst kontakte os.

Kan jeg annullere eller lave ændringer til min ordre?

Desværre er det ikke muligt. Så snart ordren er blevet bestilt, behandles den straks af produktionsafdelingen for at sikre en hurtig levering. Dette er en automatiseret proces, og robotterne kan ikke lide at blive afbrudt. Spøg til side, venligst dobbelttjek dit design, samt at du er tilfreds, før du bestiller.

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?


  • Normal levering (GLS): 2-3 arbejdsdage () 32,23 kr
  • Ekspresslevering (UPS): 2 arbejdsdage () 48,76 kr
  • Levering til depot (UPS): 2 arbejdsdage () 32,23 kr

Hvordan tracker jeg min ordre?

Du kan spore din ordre fra din kontoside, som er tilgængelig på vores hjemmeside. Der vil også blive sendt et trackingnummer til din e-mail når ordren er sendt afsted. Det kan tage op til et par timer før trackingnummeret bliver opdateret, så vent venligst lidt tid og prøve igen, inden du kontakter vores kundeservice.