Hvordan kan vi hjælpe dig?

Populære emner: fragt, returneringer, betal

Fragt

Hvor kan jeg spore min ordre?

Hvis du har valgt en forsendelsesmetode med et sporingslink, vil du modtage linket til at spore din ordre via e-mail. Du kan finde dette link i den e-mail med forsendelsesbekræftelse, som du har modtaget fra os. Når du klikker på det, bliver du omdirigeret til websiden for den fragtmand, du har valgt.

Har min ordre et sporingslink?

Dette afhænger af den forsendelsesmetode, du har valgt i kassen.
Hvis du har valgt vores standardforsendelsesmetode, bliver din ordre sendt uden sporing. Denne forsendelsesmetode tager lidt længere tid, men det er også den mest økonomiske løsning. For standardforsendelsesmetoden beder vi dig om at tage hensyn til, at de angivne datoer er et skøn, hvilket betyder, at ordren kan ankomme et par dage før eller et par dage efter.
Hvis du vælger vores premium-, express- eller afhentningsleveringsmetode, vil du have et sporingslink, så du til enhver tid kan følge forsendelsen af din ordre. Husk venligst, at det kan tage et par timer at opdatere sporingsoplysningerne, efter at din ordre er afsendt.

Vil min ordre passe ind i brevkassen?

I de fleste tilfælde skal du underskrive for din pakke. Sørg venligst for, at du, eller en anden kan være til rådighed til modtagelse af dine bestilte varer. Det er også muligt at benytte en alternativ leveringsadresse under bestillingen. Hvis en pakke returneres til os, opkræver vi et nyt afleveringsomkostninger for pakken, der skal sendes igen.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi tilbyder forskellige forsendelsesmetoder, så du kan vælge, om du vil have en forsendelse med et sporingslink eller ej, samt hvor lang tid du er villig til at vente på leveringen af din ordre.

Hvad er forskellen mellem garanteret og anslået levering?

Garanteret leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en garanteret leveringsdato, giver vi dig en mere konkret tidsramme for levering af din ordre. Du vil modtage et sporingslink, så du kan følge forsendelsen af din ordre.

Anslået leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en anslået leveringsdato, giver vi dig en cirka-leveringstid. Det betyder, at ordren kan ankomme før eller efter den tidsramme, der er angivet i kassen. Denne mulighed omfatter ikke et sporingslink.

 

Passer min ordre ind i postkassen?

Din ordre vil højst sandsynligt kunne komme ind i postkassen. Husk, at pakken skal leveres ved din dør og kan ikke efterlades i postkassen, hvis der er tale om ekspresforsendelser. Hvis du vælger denne metode, skal du sikre dig, at der er nogen hjemme til at modtage din ordre.
Ved Premium- og Standard-tjenester leverer fragtmanden den til din postkasse, så du behøver ikke at være hjemme for at modtage pakken.

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?

Nedenstående priser er ekskl. afgifter.
  • Præmie levering (GLS)57,02 kr.
  • Tracked levering (Post)32,20 kr.
  • Normal levering (Post)15,70 kr.

Helligdage

Under danske helligdage og højsæsoner håber vi, at du kan tillade lidt ekstra tid til ordrebehandling og levering. På helligdage bliver ordrer ikke behandlet af os vores fragtselskab. Ordrer, der blev placeret dagen før feriedagen og på selve dagen, vil blive sendt den første følgende arbejdsdag.

1. januar. - Nytår

5. april. - Påske

27. april. - Kongedagen

13. maj. - Kristi Himmelfartsdag

24. maj - pinse

December 25. & 26. - Juledag

Fandt du ikke det, du leder efter? Kontakt os for direkte support

Kontakt os
FAQs

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået fint igennem?

Tjek venligst din junk eller spam mappe. Hvis ordrebekræftelse ikke findes i en af disse mapper, og du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du venligst kontakte os.

Kan jeg annullere eller lave ændringer til min ordre?

Desværre er det ikke muligt. Så snart ordren er blevet bestilt, behandles den straks af produktionsafdelingen for at sikre en hurtig levering. Dette er en automatiseret proces, og robotterne kan ikke lide at blive afbrudt. Spøg til side, venligst dobbelttjek dit design, samt at du er tilfreds, før du bestiller.

Hvor kan jeg spore min ordre?

Hvis du har valgt en forsendelsesmetode med et sporingslink, vil du modtage linket til at spore din ordre via e-mail. Du kan finde dette link i den e-mail med forsendelsesbekræftelse, som du har modtaget fra os. Når du klikker på det, bliver du omdirigeret til websiden for den fragtmand, du har valgt.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi tilbyder forskellige forsendelsesmetoder, så du kan vælge, om du vil have en forsendelse med et sporingslink eller ej, samt hvor lang tid du er villig til at vente på leveringen af din ordre.

Hvad er forskellen mellem garanteret og anslået levering?

Garanteret leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en garanteret leveringsdato, giver vi dig en mere konkret tidsramme for levering af din ordre. Du vil modtage et sporingslink, så du kan følge forsendelsen af din ordre.

Anslået leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en anslået leveringsdato, giver vi dig en cirka-leveringstid. Det betyder, at ordren kan ankomme før eller efter den tidsramme, der er angivet i kassen. Denne mulighed omfatter ikke et sporingslink.

 

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?

Nedenstående priser er ekskl. afgifter.
  • Præmie levering (GLS)57,02 kr.
  • Tracked levering (Post)32,20 kr.
  • Normal levering (Post)15,70 kr.