Hvordan kan vi hjælpe dig?

Populære emner: fragt, returneringer, betal

Returneringer

ER DET MULIGT AT RETURNERE MIN ORDRE?

Det er ikke muligt at returnere personlige varer, men du kan dog kontakte os, hvis du ikke er helt tilfreds med den/de modtagne vare(r). Vi er klar til at hjælpe dig! Klik på knappen Kontakt os nedenfor, og log ind på din konto. Vælg Mit modtagne produkt, og giv os nogle oplysninger om problemet. Vores supportteam vil svare dig inden for et par timer og sørge for, at problemet bliver løst.

Fandt du ikke det, du leder efter? Kontakt os for direkte support

Kontakt os
FAQs

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået fint igennem?

Tjek venligst din junk eller spam mappe. Hvis ordrebekræftelse ikke findes i en af disse mapper, og du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du venligst kontakte os.

Kan jeg annullere eller lave ændringer til min ordre?

Desværre er det ikke muligt. Så snart ordren er blevet bestilt, behandles den straks af produktionsafdelingen for at sikre en hurtig levering. Dette er en automatiseret proces, og robotterne kan ikke lide at blive afbrudt. Spøg til side, venligst dobbelttjek dit design, samt at du er tilfreds, før du bestiller.

Hvor kan jeg spore min ordre?

Hvis du har valgt en forsendelsesmetode med et sporingslink, vil du modtage linket til at spore din ordre via e-mail. Du kan finde dette link i den e-mail med forsendelsesbekræftelse, som du har modtaget fra os. Når du klikker på det, bliver du omdirigeret til websiden for den fragtmand, du har valgt.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi tilbyder forskellige forsendelsesmetoder, så du kan vælge, om du vil have en forsendelse med et sporingslink eller ej, samt hvor lang tid du er villig til at vente på leveringen af din ordre.

Hvad er forskellen mellem garanteret og anslået levering?

Garanteret leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en garanteret leveringsdato, giver vi dig en mere konkret tidsramme for levering af din ordre. Du vil modtage et sporingslink, så du kan følge forsendelsen af din ordre.

Anslået leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en anslået leveringsdato, giver vi dig en cirka-leveringstid. Det betyder, at ordren kan ankomme før eller efter den tidsramme, der er angivet i kassen. Denne mulighed omfatter ikke et sporingslink.

 

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?

Nedenstående priser er ekskl. afgifter.
  • Præmie levering (GLS)57,02 kr.
  • Tracked levering (Post)32,20 kr.
  • Normal levering (Post)15,70 kr.