Hvordan kan vi hjælpe dig?

Populære emner: fragt, returneringer, betal

Flere spørgsmål?

Hvordan kan jeg kontakte dig?

Den nemmeste måde at kontakte os på, er via vores kontaktformular. Du vil få svar inden for 24 timer. Men i de fleste tilfælde, kan du forvente et svar inden for få timer fra vores kundeservice. Vi besvarer meddelelser i kontortiden fra mandag til fredag. Sørg for at kontrollere spam-mappen, bare i tilfælde af, at vi lander der.

Fandt du ikke det, du leder efter? Kontakt os for direkte support

Kontakt os
FAQs

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået fint igennem?

Tjek venligst din junk eller spam mappe. Hvis ordrebekræftelse ikke findes i en af disse mapper, og du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du venligst kontakte os.

Kan jeg annullere eller lave ændringer til min ordre?

Desværre er det ikke muligt. Så snart ordren er blevet bestilt, behandles den straks af produktionsafdelingen for at sikre en hurtig levering. Dette er en automatiseret proces, og robotterne kan ikke lide at blive afbrudt. Spøg til side, venligst dobbelttjek dit design, samt at du er tilfreds, før du bestiller.

Hvor kan jeg spore min ordre?

Hvis du har valgt en forsendelsesmetode med et sporingslink, vil du modtage linket til at spore din ordre via e-mail. Du kan finde dette link i den e-mail med forsendelsesbekræftelse, som du har modtaget fra os. Når du klikker på det, bliver du omdirigeret til websiden for den fragtmand, du har valgt.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi tilbyder forskellige forsendelsesmetoder, så du kan vælge, om du vil have en forsendelse med et sporingslink eller ej, samt hvor lang tid du er villig til at vente på leveringen af din ordre.

Hvad er forskellen mellem garanteret og anslået levering?

Garanteret leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en garanteret leveringsdato, giver vi dig en mere konkret tidsramme for levering af din ordre. Du vil modtage et sporingslink, så du kan følge forsendelsen af din ordre.

Anslået leveringsdato

Hvis du vælger en forsendelsesmetode med en anslået leveringsdato, giver vi dig en cirka-leveringstid. Det betyder, at ordren kan ankomme før eller efter den tidsramme, der er angivet i kassen. Denne mulighed omfatter ikke et sporingslink.

 

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?

Nedenstående priser er ekskl. afgifter.
  • Tracked levering (Post)32,20 kr.
  • Normal levering (Post)15,70 kr.
  • Præmie levering (GLS)57,02 kr.