Gratis Deluxe æske til ordre over 300 kr. Use code: DELUXE

Kontakt og FAQ

  • Fragt omkostninger
    Hvis bestillingen er foretaget inden kl. 16:00 producerer vi din ordre samme dag.
    Normal forsendelse: 39 kr. - GLS: 3 dages leveringstid
    Levering til pakkeboks: 39 kr. - UPS: 2 dages leveringstid
    Ekspress levering: 59 kr. - UPS: 2 dages leveringstid
    For andre internationale leveringer, vi tager et gebyr afhængigt af destinationen.
     
    For international levering kan der opstå et ekstragebyr afhængigt af destinationen. Du kan se hvilke gebyrer der er pålagt i betalingsfasen.
  • Jeg modtager en fejlmeddelelse når jeg forsøger at design mit eget cover, hvorfor?

    Hvis det ikke er muligt at design dit eget cover, eller det ikke er muligt at uploade dit eget billede, tjek venligst følgende:

    - Overholder din browser vores systemkrav?
    - Består dit billede af en af følgende filtyper: JPG, GIF or PNG?
    - Overskrider dit billede en filstørrelse på 6MB? Hvis ja, så kan du forsøge at nedskalere billeder eller omdanne det til jpg og prøve igen.
    - Er din internetadgang stabil og med en tilfredsstillende hastighed? (5mb+). Hvis i tvivl, forsøg at forbind dit internet tættere på routeren. 

  • Hvornår vil min ordre blivet leveret?

    Vores normale leveringstid er 2-5 hverdage ved brug af enten GLS eller UPS. Hvis dit cover ikke er blevet leveret indenfor denne tidsramme, er du meget velkommen til at kontakte os på support@gocustomized.dk. og vi vil sammen finde en tilfredsstillende løsning, hurtigst muligt!

  • Hvilke betalingsmetoder er til rådighed, og er de sikre?
    Nuværende betalingsmetoder inkludere: MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro og PayPal. Vi tager imod betaling i hele Europa. Alle priser er inkluderet VAT. Al kommunikation gennem vores hjemmeside er krypteret med den obligatoriske SSL kryptering
  • Mit produkt er ikke som forventet, hvad har jeg af muligheder?
    Hvis det leverede produkt ikke lever op til forventningerne: Er produktet enten defekt ved modtagelse, forkert print/design, tøv venligst ikke med at kontakte os på support@gocustomized.dk. Venligst vedlæg dit ordrenummer i e-mailen. Det er ikke muligt at returnerer eller ombytte personliggjorte produkter eftersom vi ikke kan sælge dem igen. Vores support gør deres bedste for, at finde den bedst mulige løsning til et hvert problem!
  • Hvordan kan jeg lave mit eget personaliseret produkt?

    Meget let! Designprocessen forenkles til 3 trin. Du kan bruge et billede, logo eller tekst i dit design.
    1. Vælg dit produkt, 2. Upload dit billede, 3. Checkout. Hvis du stadig har brug for inspiration, kan du bruge en af vores GoCustomized designskabeloner. Ingen fortjener et kedeligt mobilcover!

    Link til blog: https://www.gocustomized.com/blog/custom-phone-case-tutorial/

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os

  • Kan jeg bruge et billede med en gennemsigtig baggrund?

    Ja, det kan man godt og vi anbefaler det faktisk.l Vores Customizer understøtter PNG billeder med transparente baggrunde.

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os

  • Hvilke billedformater kan jeg bruge, og hvordan laver jeg et?

    Følgende formater understøttes af vores Customizer: JPG, PNG og GIF (men åbenbart ikke de bevægende GIF's). Filer kan maksimalt fylde 6 MB. Jo højere opløsningen af billedet der uploades, desto bedre slutresultatet, og jo større bliver dit smil. Du kan oprette dit design ved hjælp af et program som Adobe Photoshop eller gratis værktøjer som Pixlr. Husk at gemme din fil i det tidligere nævnte format for at uploade dette billede til vores Customizer. Husk på, at vi vil opretholde en 3 mm sikkerhedsmargen tæt på kanterne og sikre, at ingen af dine billeder er afskåret.

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Kan jeg bruge billeder fra internettet?

    Ethvert billede kan bruges (JPG, PNG eller GIF). Vær opmærksom på, at billeder taget fra internettet og især sociale medier, såsom Facebook, ofte har en lav opløsning. Hvis du bruger billeder taget fra internettet, skal du kontrollere, at opløsningen er tilstrækkelig til det ønskede slutresultat. Sørg desuden for, at du ikke overtræder nogen ophavsret eller ejerskab, når du bruger billeder taget fra internettet. Er du ikke sikker på, om du overtræder regler om ophavsret og ejerskab? Spørg fotografen eller ejeren af billedet for at være på den sikre side.

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Kan jeg bruge logoer?

    Ethvert billede i det korrekte filformat (.jpg, .png eller .gif) kan bruges. Det er vigtigt at kontrollere copyright / ophavsrettighederne, når du uploader et logo til GoCustomized. Logoet skal være dit, eller du skal have tilladelse af ejeren, til at bruge det. Er du ikke sikker på, om du ejer ophavsret / varemærket? Kontakt venligst skaberen af logoet.

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

Read more

  • Hvad er den aktuelle status på min ordre?

    Leveringstid = Produktionstid + Forsendelsestid

    Leveringstiden er produktionstiden plus forsendelsestiden. Har du bestilt flere varer med forskellig produktionstid? Vi sender alle varer sammen, når hele din ordre er færdig.

    For produktionstiden pr. vare henviser vi til produktsiden.

    Leveringstid
    Express: 2 arbejdsdage (USD 9,99)
    Afhentning: 2 hverdage (USD 4,99)
    Langsom: 7 - 11 arbejdsdage (gratis)

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?

    Leveringstid = Produktionstid + Forsendelsestid

    Leveringstiden er produktionstiden plus forsendelsestiden. Har du bestilt flere varer med forskellig produktionstid? Vi sender alle varer sammen, når hele din ordre er færdig.

    For produktionstiden pr. vare henviser vi til produktsiden.

    Leveringstid
    Express: 2 arbejdsdage (USD 9,99)
    Afhentning: 2 hverdage (USD 4,99)
    Langsom: 7 - 11 arbejdsdage (gratis)

  • Vil min ordre passe ind i brevkassen?

    I de fleste tilfælde skal du underskrive for din pakke. Sørg venligst for, at du, eller en anden kan være til rådighed til modtagelse af dine bestilte varer. Det er også muligt at benytte en alternativ leveringsadresse under bestillingen. Hvis en pakke returneres til os, opkræver vi et nyt afleveringsomkostninger for pakken, der skal sendes igen.

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Hvordan tracker jeg min ordre?

    Du kan spore din ordre fra din kontoside, som er tilgængelig på vores hjemmeside. Der vil også blive sendt et trackingnummer til din e-mail når ordren er sendt afsted. Det kan tage op til et par timer før trackingnummeret bliver opdateret, så vent venligst lidt tid og prøve igen, inden du kontakter vores kundeservice.

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Helligdage

    Under danske helligdage og højsæsoner håber vi, at du kan tillade lidt ekstra tid til ordrebehandling og levering. På helligdage bliver ordrer ikke behandlet af os vores fragtselskab. Ordrer, der blev placeret dagen før feriedagen og på selve dagen, vil blive sendt den første følgende arbejdsdag.

    Skærtorsdag (Torsdagen før påskedag)
    Langfredag (Fredagen før påskedag)
    Påskedag (Første søndag efter første fuldmåne efter forårsjævndøgn)
    Anden påskedag (Dagen efter påskedag)
    Store bededag (Fredagen 3 uger og 5 dage efter påskedag)
    Kristi himmelfartsdag (Torsdagen 5 uger og 4 dage efter påskedag)
    Pinsedag (Søndagen 7 uger efter påskedag)
    Anden pinsedag (Dagen efter pinsedag)
    Juledag (25. december)
    Anden juledag (26. december)

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Kan jeg returnere produkter og få pengene tilbage?

    We can not offer a money back guarantee on products that have been customized. The product can not be resold due to the custimaztion of the item.

    If this is not helpful, please contact us.

  • Hvordan kan jeg kontakte GoCustomized?

    Den nemmeste måde at kontakte os på, er via support@gocustomized.dk. Du vil få svar inden for 24 timer. Men i de fleste tilfælde, kan du forvente et svar inden for få timer fra vores kundeservice. Vi besvarer meddelelser i kontortiden fra mandag til fredag. Sørg for at kontrollere spam-mappen, bare i tilfælde af, at vi lander der.

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Hvordan håndterer GoCustomized.dk mine følsomme data?

    For mere information om, hvordan dine personlige oplysninger håndteres af GoCustomized BV., Se venligst vores privatlivspolitik, som findes her: https://www.gocustomized.dk/privatlivspolitik/

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.

  • Hvad er GoCustomized's handelsbetingelser?

    De generelle vilkår og betingelser kan findes her: https://www.gocustomized.dk/terms-conditions/

    Hvis dette ikke hjælper, bedes du kontakte os.