How can we help you?

Popular topics: shipping, return, payment

Returneringer

Kan jeg returnere produkter og få pengene tilbage?

We can not offer a money back guarantee on products that have been customized. The product can not be resold due to the custimaztion of the item.

Didn't find what you're looking for?

kontakt os
FAQs

Hvordan kan jeg lave mit eget personaliseret produkt?

Meget let! Designprocessen forenkles til 3 trin. Du kan bruge et billede, logo eller tekst i dit design.
1. Vælg dit produkt, 2. Upload dit billede, 3. Checkout. Hvis du stadig har brug for inspiration, kan du bruge en af vores designskabeloner. Ingen fortjener et kedeligt mobilcover!

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået fint igennem?

Tjek venligst din junk eller spam mappe. Hvis ordrebekræftelse ikke findes i en af disse mapper, og du ikke har modtaget en e-mail fra os, bedes du venligst kontakte os.

Kan jeg annullere eller lave ændringer til min ordre?

Desværre er det ikke muligt. Så snart ordren er blevet bestilt, behandles den straks af produktionsafdelingen for at sikre en hurtig levering. Dette er en automatiseret proces, og robotterne kan ikke lide at blive afbrudt. Spøg til side, venligst dobbelttjek dit design, samt at du er tilfreds, før du bestiller.

Hvad er fragtomkostningerne og hvor lang tid tager det?


  • Normal levering (GLS): 2-3 arbejdsdage () 32,23 kr
  • Ekspresslevering (UPS): 2 arbejdsdage () 48,76 kr
  • Levering til depot (UPS): 2 arbejdsdage () 32,23 kr

Hvordan tracker jeg min ordre?

Du kan spore din ordre fra din kontoside, som er tilgængelig på vores hjemmeside. Der vil også blive sendt et trackingnummer til din e-mail når ordren er sendt afsted. Det kan tage op til et par timer før trackingnummeret bliver opdateret, så vent venligst lidt tid og prøve igen, inden du kontakter vores kundeservice.

kr
Modtag 5% rabat på din første ordre!
Abonnér på vores nyhedsbrev!
Rabatkode: